قوانین و مقررات سایت

  1. شرایط و ضوابط استفاده از سایت : استفاده از وبسایت موسسه مطالعات جامع رستا به معنی آگاهی و توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

– خرید خدمات این سایت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

– خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى کاربران عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به موسه مطالعات جامع رستا بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی info@irasta.ir   یا بخش تماس با سایت درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه کتبی اخذ نمایید.

– اطلاعات درج شده در خصوص ثبت نام کنفرانس، کارگاه و رویدادها و خدمات و تسهیلات آن ، در سایت ارائه شده و به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن تا زمان رویداد اقدام خواهد شد.

– کاربران هنگام ثبت نام و انتخاب خدمات ملزم می باشند اطلاعات صحیح وکامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع از ثبت نام و ارایه مطلوب خدمات خواهد شد.

– موسسه مطالعات جامع رستا هیچگونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که میتواند ناشى از عوامل خارج ازحوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت،بانکی، مسائل مخابراتى،تجهیزات سخت افزاری وغیره) نمی پذیرد.

– موسسه مطالعات جامع رستا به هیچوجه اطلاعات منحصربفرد کاربران را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

  1. شرایط و ضوابط ثبت نام در کنفرانس ها و کارگاهها و فروش خدمات – از نظر حقوقی، در روند ثبت نام رویداد و ارایه خدمات، سایت www.irasta.ir به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی ثبت نام کننده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

– مبلغ ثبت نام و ارایه خدمات بر مبنای آنچه که کاربر در سایت درج نموده است ، صورت می گیرد.

– بعد ازاتمام موفقیت آمیز فرایند ثبت نام و خرید خدمات ، اطلاعات ثبت نام شما از طریق پیامک به شماره ای که در قسمت اطلاعات ثبت کرده اید، ارسال خواهد شد.

 

حق مالکیت مادی و معنوی

کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به موسسه بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از موسسه غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

اختیارات موسسه

موسسه همواره خود را مجاز و مختار می داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر در سیاست ها، حقوق و قوانین و محتوا اقدام نماید.موسسه در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.

موسسه مطالعات جامع رستا  به جز آدرس www.irasta.ir هیچ گونه مرجع رسمی دیگری ندارد. درصورتیکه سایت بخواهد از طرق دیگری با مشتریان خود ارتباط برقرار نماید، حتماً آن را به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد کرد لذا در مقابل زیان های ناشی از تماس مشتریان با هرگونه راه ارتباطی غیرمجاز که از نام موسسه مطالعات جامع رستا استفاده نموده باشند، پاسخگو نخواهد بود.

keyboard_arrow_up